Friday, May 13, 2011

10/05/1998~~

hari tu, time tarikh itu, x boleh update blog! itu membuatkan saya lagilagi tension... erm,, tarikh itu? ada apa? ermm,,IT'S MY BIRTHDAY! hehe,,, ramai jugakk lha yang wish dkt saya... sis naza, kak farah hamiza, abg syam, afiqah, farid, wan n ramai lagi! hehe,, saya heppi sangattsangattt... hehe,, maw tngokk foto2 org2 yg wish saya? okay! i'll show u all.. suma yg wish sama saya, suma comelcomel belaka lha.. x terkira pnya comell.. hehe...

sis naza yang comell lg menawan.. love her . muahmuahhh~
kak fara.. :) comelcomel
abg syam~dah dianggap mcm abg dahh.. =))
fiqa~my bff! comeidomei kann?
wan~tempat saya meluahkan perasaan.. selalu menasihati saya.. terimakasih wan!

wah~ mereka ney orangorang yang rapatt dengan saya... hehe,, mereka semua baik... huhu... erm, mereka selalu mendengar ceritacerita saya.. terima kasih semua! jasa baik anda, amat saya hargai! =)) 

p/s: kalau saya ada apa apa masalah, saya akan ceritakan kepada anda semua ye! harap anda semua sudi membantu saya! thankyou... :)