Friday, March 4, 2011

just 1...

just one is the title given..
actually one tu adalah,
aku juz ulangkaji 1 matapelajaran sahaja iaitu pendidikan islam...tajok dia punya la byk... hope apa yg aku ulangkaji tu aku ingt la time preksa ari selasa next week... kalo x ingt, pnt jea aku ulangkaji smpai nk pecah otak nieyh... haha... ta laa... xkan ulangkaji sket baru da nk pecah otak kodd... think positif la ea! aku hepi sgt c0z aku da abeskan ulangkaji 4 all tajok agama... tp byk matapelajaran lg aku x revise... oh no, i'm afraid now...
arap-arap, aku dpt 9A la... tp nie just preksa biasa ja... all subject only one hour/subject... tp kali nie, byk matapelajaran ooo... tp aku just ckp yg pntg sja ea!
subjek yg 9A adalah :~
1. Bahasa Melayu
2. Bahasa Inggeris
3. Mathematics
4.Science
5. Pendidikan Islam
6. Bahasa Arab
7. Sejarah
8. Geografi
9. Kemahiran Hidup

semuanya 9 subjek...
byk kann? tp x pa... 9-1=8 kann?
mknanya, aku kna ulangkaji utk lg 8 subjek...
kalau aku ulangkaji byk2, tkot telupa la plakk...
arap2 x....