Friday, February 25, 2011

mmm... aku bosan!

aku pelik n bosan !
pelik ~ bila aku on9, akan bosan dan bila aku of9 pon bosan gak !
bosan ~ tiada apa yg boleh dilakukan kerana itulah sy sungguh bosan!
mmm.... aku ska kawan ngn kengkawan aku c0z dpa bek giler laa...
diz is only about my classmate ea!
 1AG is my class!
ada 19 org now!

antaranya ialah :~
aku ~ it's me!
fitri ~ best fren aku la nieyh!
sarah ~ also merangkap my bf(bestfren ea!)
aina ~ partner sbelah aku bek sgt!
atiqkah ~ periang n suka gelak!
fatin ~ membuatkan atiqkah gelak..
afiqah ~ kwn bek! tp x brapa rapat n x brapa nk sembang sgt!
nabilah ~ pen. ketua kelas yg baru!
ellyana ~ kwn bek akuh! baek sgt! sebaek kengkawan skola rndh aku!
nabila ~ x rapat sgt laaa...
alia ~ bekas pen. ketua kelas yg sgguh berdedikasi
atirah ~ mmm... kawan jgk laa...
aini ~ x rapat!
farid  ~ mmm... x rapat pon sbab laki btw boleh la dianggap sebagai kawan...
aslam ~ x pernah sembang lgsong!
firdaus ~ classmate aku msa skola rendah... pendiam la jgk
izz ~ ketua kelas yg x brapa nak waras
zul aniq ~ x pernah n x maw sembang! buang masa aku ja sembang ngn dia!
zul adib ~ x taw nk kata la! mmm... meluat kodd!

selesai suda listing all my classmates!
sket jeaa.... yg mana aku meluat or aku ckp seperti marah tu mmg betoi2 aku bnci dia laa!
marah sebab dok jd gila dlm kelas!
budusss! bg org stress ja taw! dlm kelas, org nk bg perhatian apa yg cegu ckp! ampa dok wat bising pa tataw!
budussss!